Refund Policy

Due to the nature of our products, all sales are final and the order cannot be cancelled. After accepting the parcel from our delivery partner, please check the goods to ensure that your products are in perfect condition.

In case of receiving wrong or damaged products, there is no option for a refund. However, we ensure replacements for products that are wrongly delivered or contain damages and manufacturing defects at the time of delivery.

For reasons beyond control, Curato may cancel your order. In such cases, Curato will refund the customer in full. Once the refund is issued, it might take up to 7 to 10 working days to completed the refund process. 

All refunds will be redirected to the same payment channel used by customers to make the order payment. 

We are unable to provide an exchange for your items if the product is found to be dirty, stained, used, scratched, damaged or abused.

আমাদের প্রোডাক্টের স্বাভাবিক কারণে, সমস্ত বিপণি অবস্থান শেষ এবং আদেশ বাতিল করা যাবে না। আমাদের ডেলিভারি পার্টনার থেকে পার্সেল গ্রহণ করার পর, দয়া করে যাচাই করুন যে আপনার পণ্য সম্পূর্ণ ঠিক অবস্থানে আছে।

যদি ভুল বা ক্ষতিগ্রস্ত পণ্য প্রাপ্ত হয়, তবে রিফান্ডের কোনো সুযোগ নেই। তবে, আমরা নিশ্চিত করি যে যে পণ্যগুলি ভুলভাবে প্রদান বা প্রদানের সময় ক্ষতি এবং নির্মাণের দোষ আছে তা প্রতিস্থাপন হবে।

নিয়ন্ত্রণ বাইরের কারণে, কুরাতো আপনার অর্ডার বাতিল করতে পারে। এই ধরনের ক্ষেত্রে, কুরাতো গ্রাহককে পূর্ণ রুপে রিফান্ড করবে। রিফান্ড জারি হলে, রিফান্ড প্রক্রিয়া সম্পূর্ণ করতে সর্বাধিক 7 থেকে 10 কর্মদিন লাগতে পারে।

সমস্ত রিফান্ড কাস্টমারদের অর্ডার পেমেন্ট করার সময় ব্যবহৃত একই পেমেন্ট চ্যানেলে পুনর্নির্দেশিত হবে।

আমরা আপনার আইটেমের বিনিময় দেওয়ার সুযোগ প্রদান করতে অসমর্থ যদি প্রোডাক্টটি মশলা, মোচাকা, ব্যবহৃত, মোচা, ক্ষতিগ্রস্ত বা ব্যবহৃত বলে মন্য হয়।